Regulamin sklepu internetowego Marinero Hair

Regulamin sklepu

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Sklep www.marinerohair.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
  2. Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.marinerohair.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
  3. Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.marinerohair.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
    – ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.,
    – ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
    – ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r.,
    – ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

§ 2 DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE

  1. FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.marinerohair.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
  2. KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
  3. KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. PRZEDSIĘBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której ustawa przyznaje zdolność prawną, prowadząca we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.
  5. PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
  6. REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
    SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.marinerohair.pl
  7. SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – Marinero Hair Karol Żegliński  ul. Marszałkowska 81, 00-683 Warszawa
  8. UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
  9. ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
  10. CENA – wartość wyrażona w jednostkach pieniężnych, którą Klient jest obowiązany zapłacić Sprzedawcy za Produkt.

§ 3 INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA

  1. Sklep www.marinerohair.pl prowadzi sprzedaż Produktów i usług za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Produkty oferowane w Sklepie są nowe, zgodne z umową i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
  3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
  4. Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
  5. Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.marinerohair.pl ) – 24 godziny na dobę przez cały rok.
  6. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.

§ 4 ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionym przez Sprzedawcę sposobem, zgodnie z § 3 pkt 5 oraz 6 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
  3. Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem.
  4. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
    – Potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia, 
    – Formularz odstąpienia od umowy,
    – Niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
  5. Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
  6. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.

§ 5 SPOSOBY PŁATNOŚCI

  1. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
    – Płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
    – Płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności PayU w przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 50 1140 2004 0000 3802 8299 3273 ( Mbank ) Marinero Hair Karol Żegliński ul. Marszałkowska 81, 00-683 Warszawa. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
  2. W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
  3. Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
  4. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.

§ 6 KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU

  1. Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia. Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika: Czas kompletowania Produktów wynosi 2 dni robocze, dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. 3. dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
  2. Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.

§ 7 REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja z tytułu braku zgodności Produktu z umową.
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r., Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.,
  3. Sprzedawca jest odpowiedzialny wobec Klienta będącego Konsumentem za brak zgodności Produktu z umową istniejący w chwili dostarczenia Produktu i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili, chyba że termin przydatności Produktu określony przez Sprzedawcę lub osoby działające w jego imieniu jest dłuższy, zawiadomienia o braku zgodności Produktu z umową oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@marinerohair.pl  lub pisemnie na adres: Adres Sprzedawcy: ul. Marszałkowska 81, 00-683 Warszawa. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę, dla oceny nieprawidłowości i niezgodności Produktu z umową, Konsument ma obowiązek udostępnić Produkt Sprzedawcy, a Sprzedawca zobowiązany jest do odebrania go, Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji, W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem, W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    – pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta,
    – obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Konsumentowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od otrzymania oświadczenia o obniżeniu ceny od Konsumenta,
    – w przypadku odstąpienia od umowy przez Konsumenta – Sprzedawca zwraca mu cenę Produktu najpóźniej w terminie 14 dni od dnia otrzymania zwracanego towaru lub dowodu jego odesłania.
    – W razie odstąpienia od umowy, Konsument zobowiązany jest niezwłocznie zwrócić towar do Sprzedawcy.
    – odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku np. wiadomość mailowa lub SMS.

§ 8 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
     W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: Marszałkowska 81 Warszawa 00-683 Marinero Hair
  2. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu, chyba że Sprzedawca nie poinformował Konsumenta lub podmiotu, o którym mowa w § 10 o sposobie i terminie wykonania prawa odstąpienia od umowy oraz nie udostępnił mu wzoru formularza odstąpienia od umowy. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mógłby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
  3. Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu mu, poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
     Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
  6. Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się dla umowy, w wykonaniu której Sprzedawca wydaje Produkt będąc zobowiązanym do przeniesienia jego własności – od dnia, w którym Konsument (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął Produkt w posiadanie.
  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży m.in., w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji Konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  8. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.

§ 9 RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usługi Elektronicznej jaką jest zawieranie Umów Sprzedaży Produktu.
    Świadczenie Usługi Elektronicznej na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
  2. Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.

§ 10 WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Świadczenie Usługi Elektronicznej określonej w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
  2. Umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
  3. Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca: Komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu, Dostęp do poczty elektronicznej, Przeglądarka internetowa, Włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
  4. Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
    Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
  5. Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.

§ 11 REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH

  1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@marinerohair.pl W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
  2. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
  3. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób

§ 12 DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Postanowienia dotyczące ochrony danych osobowych oraz polityki cookies zostały zawarte w     Polityce prywatności, dostępnej pod linkiem: https:rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny,     zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
  2. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.
  3. Dokument //www.marinerohair.pl/polityka-prywatnosci/

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
  2. Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich.

Dokument opracowany za pomocą automatycznego generatora dostępnego na stronie www.lexlab.pl/generator-regulaminu

Regulamin kredytu

REGULAMIN KREDYTU 0% W RAMACH RAT PAYU (dalej „Regulamin”) 

ZNACZENIE POJĘĆ UŻYTYCH W REGULAMINIE 
1) Klient osoba fizyczna, która: 

a) posiada zdolność do czynności prawnych, oraz
b) posiada obywatelstwo polskie, oraz
c) posiada ważny polski dowód osobisty, oraz
d) posiada rachunek bankowy z dostępem do bankowości elektronicznej, prowadzony przez bank działający na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, jako jedyny posiadacz bądź jako współposiadacz, przy czym dyspozycje składane z takiego rachunku muszą wskazywać Klienta ubiegającego się o Kredyt 0% jako posiadacza rachunku składającego dyspozycję przelewu, oraz
e) dokonująca z Akceptantem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową.

Akceptant

Przedsiębiorca, który zawarł z PayU umowę na świadczenie usług płatniczych w

rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych.

PayU

PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, KRS: 0000274399, NIP: 779-23-08-495, kapitał zakładowy w wysokości 4.944.000 zł w całości opłacony, krajowa instytucja płatnicza w rozumieniu ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 r. o usługach płatniczych, wpisana do rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012. Nadzór nad działalnością PayU sprawuje Komisja Nadzoru Finansowego.

Organizacja Finansująca

banki lub instytucje pożyczkowe, które współpracują z PayU na podstawie odrębnych umów, w szczególności w zakresie udzielania kredytu Klientom celem dokonania umożliwienia dokonania Płatności z wykorzystaniem opcji kredytu (Raty PayU) oraz odroczonych płatności (PayU Płacę Później). Aktualna lista Organizacji Finansujących jest dostępna na: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/

Kredyt

kredyt konsumencki w rozumieniu art. 3 ust. 1 ustawy z dnia 12 maja 2011 roku o kredycie konsumenckim, oferowany Użytkownikom przez Organizację Finansującą za pośrednictwem PayU. Kredyt udzielany jest na podstawie odrębnej umowy zawieranej bezpośrednio przez Użytkownika i Organizację Finansującą, w ramach której:
a) Organizacja Finansująca zobowiązuje się do zapewnienia określonej kwoty pieniężnej, celem sfinalizowania Płatności,
b) zostały określone warunki zwrotu przez Użytkownika otrzymanej kwoty oraz ewentualne odsetki.

Kredyt 0%

Umowa o Kredyt 0% zawierana jest między kredytobiorcą a Organizacją Finansującą, z którą PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Przykłady reprezentatywne dostępne są na: https://poland.payu.com/dokumenty- prawne-do-pobrania/ Organizacja Finansująca uprawniona jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Kredytu 0% uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcę przez Organizację Finansującą.

Kredyt Standardowy

Umowa o Kredyt Standardowy w ramach Rat PayU zawierana jest między kredytobiorcą a Organizacją Finansującą, z którą PayU S.A. współpracuje i pośredniczy w zawieraniu ww. umów. Przykłady reprezentatywne dostępne są na: https://poland.payu.com/dokumenty- prawne-do-pobrania/ Organizacja Finansująca uprawniony jest do zaproponowania innego okresu kredytowania niż wnioskowany przez Klienta, jeśli wynika to z badania zdolności kredytowej Klienta. Przyznanie Kredytu Standardowego uzależnione jest od pozytywnej oceny zdolności kredytowej potencjalnego kredytobiorcy przez Organizację Finansującą.

Wniosek o Kredyt 0%

formularz elektroniczny udostępniony przez PayU w serwisie PayU, którego
poprawne wypełnienie przez Klienta oraz pozytywne rozpatrzenie przez jedną z
Organizacji Finansujących, warunkuje przyznanie Klientowi Kredytu 0%.

Raty PayU

udostępniona przez PayU metoda dokonywania płatności z wykorzystaniem środków
pochodzących z Kredytu, pozwalająca Klientowi na opłacenie transakcji dokonanej z
Akceptantem.

Zamówienie

oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy sprzedaży na odległość zgodnie z postanowieniami umowy zawartej przez Klienta i Akceptanta.

JAKĄ ROLĘ PEŁNI PAYU W PROCESIE RAT PAYU
ORAZ WNIOSKOWANIA O KREDYT 0%?

1. PayU jest podmiotem pośredniczącym pomiędzy Klientem a Organizacją Finansującą. PayU
współpracuje z Organizacjami Finansującymi na podstawie odrębnych umów.
2. PayU jest umocowana przez Organizację Finansującą do następujących czynności:
a) wykonywania prawem wymaganych obowiązków informacyjnych o Kredycie 0%
i udostępniania Wniosku o Kredyt 0%,
b) wykonywania czynności dla umożliwienia Klientowi złożenia Wniosku o Kredyt 0%
i przekazania go następnie Organizacji Finansującej celem rozpatrzenia.

3. Ponadto PayU udostępnia Klientowi narzędzia informatyczne pozwalające na złożenie Wniosku
o Kredyt 0%.
4. Kredyt 0% udzielana jest na podstawie pozytywnie rozpatrzonych przez Organizacje
Finansujące Wniosków o Kredyt 0%.
5. Umowa o Kredyt 0% zostaje zawarta bezpośrednio pomiędzy Klientem a jedną
z Organizacji Finansujących.
6. PayU obsługuje płatność celem przekazania środków pochodzących z umowy
o Kredyt 0% od Klienta do Akceptanta, z którym klient zawarł transakcję finansowaną środkami
pochodzącymi z Kredytu 0%. Realizacja ww. płatności odbywa się na podstawie dyspozycji
Klienta wydawanej na podstawie umowy Kredytu 0% z Organizacją Finansującą i jest
realizowana na podstawie „Regulaminu pojedynczej transakcji PayU”, którego aktualna treść
dostępna jest na znajduje się na: https://poland.payu.com/dokumenty-prawne-do-pobrania/

KIEDY MOGĘ SKORZYSTAĆ Z RAT PAYU 0%?

7. Kredyt 0% jest dostępny dla Klientów dokonujących zakupów w sklepach Akceptantów, którzy
zawarli z PayU odrębną umowę w tym zakresie.
8. PayU umożliwia Klientom złożenie Wniosku o Kredyt 0%, aby sfinalizować płatność
za Zamówienie złożone przez Klienta u Akceptanta, spełniające warunki wskazane poniżej.
9. Złożenie Wniosku o Kredyt 0% jest dostępne dla Zamówień o wartości co najmniej 300 zł
(wliczając w to koszt dostawy) lecz nie więcej niż 50.000 zł.

JAKIE SĄ ZASADY WNIOSKOWANIA O KREDYT 0%?

10. W celu złożenia Wniosku o Kredyt Klient powinien wybrać jako metodę płatności za
Zamówienie Raty PayU - Kredyt 0%.
11. Warunkami niniejszego Regulaminu objęte są wyłącznie Kredyty 0%. Dla okresów spłaty
od 3 do 50 rat miesięcznych obowiązuje także oferta Kredytu Standardowego, która może
zastać zaproponowana Klientowi przez Organizację Finansującą:
a) po zbadaniu zdolności kredytowej na podstawie o Wniosku o Kredyt 0%; albo
b) na wniosek Klienta, który wybrał okres spłaty inny niż dostępny w ramach Kredytu 0%.
12. PayU nie pobiera od Klienta opłat z tytułu korzystania z usług PayU określonych
w niniejszym Regulaminie tj. ani z tytułu wnioskowania o Kredyt 0%, ani z tytułu zawarcia
umowy Kredytu 0%, ani z tytułu realizacji płatności do Akceptanta, o której mowa powyżej.
13. Informacji o Kredycie 0% udziela Biuro Obsługi Klienta PayU, z którym można się skontaktować
za pomocą formularza kontaktowego: https://poland.payu.com/pomoc/

W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

14. Reklamacje dotyczące Promocji składać można elektronicznie do PayU:
a) elektronicznie za pomocą formularza kontaktowego: https://poland.payu.com/pomoc/ lub
b) pisemnie na adres: PayU S.A., ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań.
15. Reklamacja dotyczące Promocji powinna zawierać: imię, nazwisko, dokładny adres Klienta,
adres email, jak również opis i wskazanie przyczyny reklamacji.
16. Odpowiedź na reklamację dotyczącą Promocji zostanie udzielona przez Organizatora bez
zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 15 dni roboczych od daty otrzymania
reklamacji. W uzasadnionych przypadkach termin udzielenia odpowiedzi może zostać
wydłużony maksymalnie do 35 dni do dnia otrzymania reklamacji, po uprzednim wyjaśnieniu
Klientowi:
a) przyczyn opóźnienia,
b) okoliczności, które muszą zostać ustalone w celu rozpatrzenia sprawy oraz
c) przewidywanego terminu rozpatrzenia reklamacji i udzielenia odpowiedzi.

17. Ponadto Klient ma prawo do składania reklamacji dotyczących umowy Kredytu 0% zgodnie
z zasadami zgłaszania reklamacji określonymi w umowie z Organizacją Finansującą.

JAKIE SĄ ZASADY PRZETWARZANIA MOICH DANYCH OSOBOWYCH?

18. Dane osobowe Klientów podane w ramach Wniosku o Kredyt 0%, za uprzednią zgodą
Klientów, są przekazywane przez PayU do Organizacji Finansujących celem rozpatrzenia tego
Wniosku. Każda z Organizacji Finansujących, która otrzymała Wniosek o Kredyt 0% staje się
niezależnym administratorem danych osobowych Klientów w związku z rozpatrzeniem
Wniosku o Kredyt 0% i zawarciem umowy o Kredyt 0%.
19. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych przez PayU określa Polityka Prywatności PayU, której aktualna treść dostępna jest na: https://poland.payu.com/nota-o-prywatnosci-
payu/

GDZIE ZNAJDĘ WIĘCEJ INFORMACJI? 

20. Szczegółowe warunki Kredytu 0% oraz Kredytu Standardowego określa umowa zawierana
pomiędzy Klientem a daną Organizacją Finansującą.
21. W sprawach nieuregulowanych powyżej będą miały zastosowanie przepisy powszechnie
obowiązującego prawa.
22. Możliwość złożenia Wniosku o Kredyt 0% nie łączy się ani nie obejmuje akcji promocyjnych
w zakresie kredytów organizowanych lub wspieranych przez PayU we współpracy z
podmiotami trzecimi, na podstawie odrębnych regulaminów.

Kontakt

W przypadku pytań dotyczących Regulaminów, prosimy o kontakt z Administratorem:

Marinero Hair Karol Żegliński

ul. Marszałkowska 81 

00-683 Warszawa

NIP: 11303074920

REGON: 523434950

E-mail: kontakt@marinerohair.pl
Data ostatniej aktualizacji: 29 listopada 2023 r.